fredag 4. mai 2012

Papegøyer, pus og pledd på plass!





Huset er blitt en drøm. 
3 soverom i 2 etasje har fått hver sin stil. 
Hver sin fargerike personlighet. 
Her ser dere det ene rommet. 
De andre kommer etterhvert!

Fargerik hilsen og GOD helg!

Signe



Dette pleddet fra irske Avoca passer perfekt inn i rommet. 
Bitte litt grønt gjorde seg. 
Mykere og varmere teppe har jeg ikke vært borti! Et funn. 
Jeg må skaffe et til hvert rom. De kommer i de skjønneste fargene. 
De startet veveriet deres allerede i 1723! 
DE kan å lage pledd, eller "throws" som de kaller det. 



"Weaving a hug"....Dån! 
Dette kashmir pleddet er okupert av Murra. FY, pus!
Det er jo kashmir!!
Det vet Murre nok :-)


Vinduet inn til badet ble helt perfekt. 
Dekorativ er det også fra soverommet. 
Og selvsagt er opplevelsen fra badet enda bedre.
Håndstrikkede puter fra Cosy Consept mykner og pynter opp.  


Slik så det ut før i dette rommet. 
Rommet er blitt mindre, da badet ble bygget ut. 
Rimelig stor endring...

14 kommentarer:

  1. Så FINT!! Tapetet er til å dåne av, spør du meg! Her må det vere deilig å vakne!

    God helg-klem frå meg

    SvarSlett
  2. så fint alt blir, hver sine farger og hver sin stil, perfekt!

    SvarSlett
  3. superfint! du er virkelig dyktig!
    avoca har mye fint
    skjønn tapet også - hvor er den fra?

    fin helg til deg!
    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  4. Bare SÅÅÅ fint hos deg:) Utrolig mange flotte detaljer - og du har blikk for å få dem til å spille på lag....:) Klem

    SvarSlett
  5. På tross av mindre rom så har det blitt mye finere!
    Den tapeten er virkelig bare helt herlig :)

    SvarSlett
  6. Wow!! FOR en flott jobb du har gjort Signe!! Og så på så kort tid!!! *imponert*
    Liker at du mikser mønstre og stil, kult!
    Gleder meg til mer:)
    Klart Murre har peiling på kvalitete;)
    klem

    SvarSlett
  7. så herlige farger :)

    eit fin fint hjem du har.

    henriette

    SvarSlett
  8. Så fint du har det :) Kjekt med andre bloggere fra Kvinnherad! Puten fra Cosy Consept er nydelige - hvor har du kjøpt?

    SvarSlett
  9. Så flink du er! Digger damer som gjør ting selv, er sånn det skal være =))
    Rosendal ser ut som en nydelig plass. Sikkert veldig stille og rolig, men har man folkene man trives med i rundt seg, er det ikke så viktig hvor man er.
    Lykke til videre med prosjektet.
    Klem Linn

    SvarSlett
  10. Det er en stund siden jeg har vært innom her nå, så nå hadde jeg mange fine innlegg å kose meg med. Så fint du har fått det! Herlige farger og masse god inspirasjon!

    SvarSlett
  11. For et lekkert rom! Så harmonisk og avslappende, samtidig flotte kontraster. Dette likte jeg! Legger meg til som følger! Hit vil jeg tilbake!

    SvarSlett
  12. Hei...
    tusen takk for hyggelig hilsen.....kreativiteten og gjenbruken blomstrer på Bjølsen:)Og du gjør jo bare en kjempejobb med det huset,kan tenke meg det er gøy....Så koselig at du og Malena har funnet sammen,hun er jo bare kjempesøt......
    ha en fin kreativ dag...
    klemklem

    SvarSlett
  13. Hei søte flinkis!:)
    Skal si det blir fint i det nye huset ditt! Utrolig morro å titte innom og se fremgangen og dine kreative løsninger!:)

    ..også den fiiiine nye "samboeren" din da! Søte pusen:)

    ...leste også artikkelen på BT.no! Likte veldig godt den artikkelen altså; Både personlig, tøft og inspirerende!Takk for at du deler, Signe!

    ...lyst til å flytte på landet og få hus selv etterhvert....men får se hva jeg får overtalt sambo og pus til etterhvert..*blunkesmil*

    Jeg titter snart innom igjen!
    Klemmer til deg

    SvarSlett
  14. Leser bloggen din med stor interesse, fant frem til den etter oppslaget i BT:) Synes du er veldig flink og kreativ. Og katten Murre(bra kattenavn) er kjempekjempesøt:)

    SvarSlett