tirsdag 1. mai 2012

Litt mykt og grønt i hverdagen...




Late og vårlige dager nytes til det fulle. 
Må ha noen "gjøre ikke noe" dager! Da fyller man på reservene!
Spiserommet er blitt akkurat som jeg vil ha det, det mangler bare en lampe. 
Den skal jeg viser dere snart, den må bare henges opp. Den er bare SÅ lekker..
"Evergreen" fra Northern lighting. 

Norske og danske interiørdetaljer setter standard. 
Litt design. Litt gammelt. 
Stripene på Kählervasene passer perfekt til de "stripete" Tivolistolene. 
Ser dere det?

Mens jeg venter på vindusforing og karm har jeg plassert det søteste 
pleddet fra Avoca. Så mine farger! 
Myk og varm :-) 

Akkurat som Murre! Min nye fire beinte samboer.

Myk hilsen, Signe & Murre 













6 kommentarer:

  1. Herlig:-)
    Leste artikkelen om deg i BT Signe, du e knalltøff!!:-)

    SvarSlett
  2. Så gjennomført og flott! Og det vinduet med den utsikten *sukk*

    SvarSlett
  3. Skikkeleg slaraffenliv er det blitt der uti Skeishagen! Kjekt med ein sambuar som veit å ta livet med ro når det er det ein treng. Ha ein fin 1. mai!

    Marian

    SvarSlett
  4. Så bra at det blir som du ønsker deg!!
    Vakker katt du har fått selskap av! Han kommer nok til å gi deg mye glede:)
    Jeg ligger strak ut med en helt forferdelig influensa! Så det er ikke mye 1.mai-kos her i gården! Mistet stemmen har jeg òg... Håper det går nok over veldig snart!
    Klem til deg og Murre

    SvarSlett
  5. Du har fått det så utruleg fint! Kjekt å følgje med på prosjekt oppussing :) God 1.mai!!

    SvarSlett
  6. Så fint! De Kâhlervasane e flotte. OG for ein pus! Mjuuuuke Murre :-)

    SvarSlett