onsdag 11. april 2012

Yaiks! Fra forferdelig til fantastisk







Husker dere badet? Den så sånn ut. 
Bitte lite. Ubrukelig.
Her måtte det endring til. 
En liten skisse ble tegnet så var planleggingen og rivingen igang. 
Rommet skulle utvides innover mot et soverom. 
Det er satt inn 2 striper frostede glassbyggersten som slipper inn dagslys. 
Alle fliser fant jeg på Modena Fliser
Gulvet har samme flis bare 2 ulike formater 60x60 og 3x3 cm i dusjesonen. 
Mursteinene som dukket opp under rivingen er blitt til en liten hylle. 
Smart løst. 

Idag kommer rørleggeren og setter opp servanten, vannfallsdusjen fra Korsbakken
og dusjveggene i glass. Her er servanten jeg har valgt!! 
Den er bare så fin!

Snart kommer bilder av det ferdige resultatet!!

Hadet på badet! 

Signe





Vegger måtte bort og (altfor mye) betong måtte hakkes opp.
TAKK Ove Hillesland for fantastisk hjelp. 
Det ble noen turer opp og ned trappen...
Betongen blir ikke borte av seg selv. 
Han kan takke meg for god kondis :-)














Ps dette skapet skal IKKE være her :-)



7 kommentarer:

  1. Det er så spennende å følge med deg på denne bloggen! Gleder meg til å se på det ferdige resultatet. U go girl!

    SvarSlett
  2. Heia. Må bare si at jeg synes du er rå :D Har lenge hatt en drøm om å flytte til et vakkert sted på landet, og totalrenovere et hus med stor hage nært sjøen.......men det blir nok med tanken. Med to små barn er det fort gjort å fortsette der man allerede er. Følger med på bloggen din og drømmer videre :)

    Heier på deg :)

    SvarSlett
  3. Wao så flinke dere er, det ser jo ut til å bli et super fint bad. Jeg likte så godt den remsen med frostet glass som slipper inn dagslyset. gleder meg til å se det endelige resultatet.
    klem hilde

    SvarSlett
  4. Lekkert!
    Synes det går så fort med denne oppussingen jeg... Helt imponert! Stå på videre
    klem

    SvarSlett
  5. Åh, det ser ut til å bli superlekkert!! I likhet med andre over her er jeg bare så imponert over hva du får unna.

    Venter fortsatt på Bojesen-fugl her, den har ikke kommet flyvende enda :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så herlig forandring! Likte det at dere slipper inn dagslys gjennom glassbyggerstein - det er kanskje en idé jeg tar med meg ettersom vi også skal ha et bad uten vindu ut. Så takk for tipset:-)

    Jeg må si meg enig med Eva over her at jeg synes det går fort med denne oppussingen! Dere er god - og høres ut som dere har brra folk på laget:-) Lykke til videre og god helg!

    SvarSlett
  7. herlig
    just the way I like it.
    hva heter flisene? slike har vi også tenkt oss.
    vil gjerne se mer :)

    SvarSlett