torsdag 12. april 2012

Drømmeskapet i hjørnet






Hjørneskap! Det har jeg lenge ønsket meg. Men har aldri hatt plass. 
I det nye huset måtte det bare til i et hjørne.
Takket være jungeltelegrafen og Malena "hellohello babay" 
var den på plass etter ca 3 timer. 
Effektivt. Det liker jeg!
Skapet er håndlaget og hentet på en låve i bygda mi.

Hjørnestas. 

Signe



Fantastiske glass funnet på en antikkforretning. 
Klart jeg måtte ha de. En er knust. Tantebarne Adrian på 3 år knuste ett og ble så lei seg.
-Det var ikke meningen tante...sa ha med hodet nedoverbøyd....


Og glassvaser og skåler. Det får man aldri nok av!

5 kommentarer:

  1. Så fint det blir hos deg! Flotte glass - ser for meg lille Adrian som ber tante om unnskyldning...man kan ikke være lei seg lenge da.

    SvarSlett
  2. Et flott skap som passer perfekt hos deg :)

    Nå er det fyr i ovnen og bondekjerringa ligger på sofaen med pledd og er klar for en skikkelig bloggrunde! Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  3. Nydelig skap - og spennende stæsj oppå:) Jeg har også syrènkvister i vase nå:)))) Ser så godt ut å begynne på nytt.... Klem

    SvarSlett
  4. Hallais for et fint skap!
    Liker stilen!!:)
    Fiiin dag til deg!<3

    SvarSlett
  5. Så flott skap og så mange lekre glass du har. Uhell skjer da. Dakkar :)

    SvarSlett