onsdag 4. april 2012

Retro solo i vannkanten. Passe avkjølt.

Grilling i fjæra med gode venner. 
En bålplass er laget med noen stein lagt i ring. 
Lokale pølser og solo på glass er kjøpt inn til lunch.

Reinsdyrskinn er det perfekt sitte underlaget. 
Det er sol, men det er ikke sommer. Enda.....
Selv om jeg har badet!

Gutta fant pinner til å grille med.
 Jeg la Soloflaskene på kjøl i vannkanten.
Fin arbeidsfordeling?

God påske. 

Nyt sola. Fang fregner. Kjenn at du lever!

Signe














6 kommentarer:

  1. så herlig! den perfekte påskelunsjen da!! Ha en strålende påske!! Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. Bare LITT misunnelig jeg da - sjekk inne hos meg så skjønner du hva jeg mener....:) Kos deg videre i påska - våren kommer nok hit også - før eller siden:) Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig det såg ut!! herligt! Skulle ønske været var bedre her på vestlandet.... ha en fin påske!

    SvarSlett
  4. Hei på deg=) Tenkte på det du skrev til meg og snakket litt med min mann hehe han er litt som oss damer når det gjelder interiør hehe. det jeg tenkte først på som du og sikkert har tenkt på er finn.no men også fretex? det er en stor eller det var i hvertfall flere og store fretex butikker i Bergen. Så andre brukthandel butikker. Og loppis er jo et alternativ. det er jo en blogg som viser hvor du finnes loppis rundt og man kan også finne en oversikt på facebook. her er en for bergens området men det finnes nok over alt http://nb-no.facebook.com/pages/LOPPEMARKEDER-I-BERGEN/111159635584336

    Så har jeg hørt om folk som importere slike til fra indonesia jeg har sett et par møbler som er importert der i fra og de er jo bare helt utrolig flotte!! Legger inn noen linker, jeg har ingen erfaring med dette men har en gang kjøpt en hund hos en som hadde kjøpt alle sine møbler fra et lignende nettside. http://www.indonesia-furnitures.com/page_thumbnail/no_armoires_thumbnail.html

    Kan også hende du kan finne noe på netthandelen.no

    håper du finner ut av det=)

    SvarSlett
  5. hei lå inn en kommentar med noen linker kan hende den havner i søppelpost eller sånn du vet hehe tenkte jeg skulle bare si i fra så du ser den=)

    SvarSlett
  6. Heldig du som har vannkant!
    Har besøkt bloggen din ei lita stund no, og i natt døymde eg at eg besøkte deg. Hihi.. Kanskje det var dette innlegget som var så "innbydande" : )
    God påske!

    SvarSlett