søndag 8. april 2012

Purple & greys




Jeg styrer huset. 
Pakker ut. Pynter. 
Sorterer og lager system.

Det er slitsom å flytte. 
Men det er deilig med en ny start. 
Et nytt hjem å innrede!

Her er det ene soverommet... akkurat nå. 
Så får jeg se hvordan det blir til slutt. 
Tapeten er fra BorgeFalsterbo 1436. 
Putene fra Cosy Concept er håndlagde av Turid Hillesland på Rosendal Turisthotell. 
Økolysene er fra Vance kitira. 
De passer perfekt til lysestakene i glass, da de er litt større i diameter enn vanlig lys. 
To nydelige ledlamper, Seed, fra Northern Lighting skal på veggen.

Alt nyanskaffet for innledningen. 
Det er noe med gråtoner. Myke kontraster. Deilig. 

Må unne meg selv litt innflyttingsgaver...en tid fremover iallfall :-)

Fordi jeg fortjener det!

Signe
















7 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig tapet, og ikke minst lampe *elsk*
    klem Jane

    SvarSlett
  2. Hei Signe! Det er så moro å følge med på at du innreder ditt nye hus!! Det blir så bra! Kjempemisunnelig på det runde vinduet ditt, så herlig ut å sitte der å skue utover! Håper påska di har vært super! KLEM,R.

    SvarSlett
  3. flotte detaljer :) håper vi får se mer til dei!

    ha ein fin kveld Signe!

    henriette

    SvarSlett
  4. Putene til Turid er bare så flotte. Heldige du :-)

    Håpe påsken i Rosendal har vore flott !

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott, de putene var jo bare så nice!

    SvarSlett
  6. så nydelig ;)
    elsker lilla lampa!

    SvarSlett
  7. De putene var bare sååå fine! Høstprosjekt listen’s no. 1
    Legger meg til som følger, moro å se du innrede huset.Klem

    SvarSlett