lørdag 28. april 2012

Inspirasjon til kontoret




Jeg er egentlig ingen rosa menneske. 
Men jeg kan like rosatoner når det kommer i passe doser og rette setting. 
OG selvsagt riktig rosatone!

Fra før har jeg 2 moduler og en Tivoli stol, begge fra Montana, i knall rosa. 
Farge Rio 122. Aj! Aj!
Vågal farge, men bare måtte!
Montana leveres i hele 50 farger. Pick your choice!
Dette er dansk IKKE italiensk. Har hørt flere som mener det. 

De rosa modulene skal inn på kontoret. 
Jeg har vært på let etter den perfekte tapeten til. 
Men trengte en tillegsfarge. 

Lyseblå er overraskende fint til andre farger! 
SÅ. Denne tapeten skal opp på veggen. 
Og JEG skal sette det opp. 

Får gå inn på Ifi.no, de viser sånt på film. Inn med teskje :-)

Det kommer til å bli så fint. 
Tror dere ikke det? Tar imot innspill!

Signe



Tantebarnet Julie tegnet denne noen år tilbake. 
Flotte farger og motiv. Kule kontrastfarger. 
Rene kunstverket. 
Smiiiiil!


Gråtoner har jeg på gulvet. Materialet er linoleum.


Fantastiske farger, hva? Helt naturlig. 


For en utsikt? Ser på fjord og fjell fra kontorvinduet. 
Montana har uendelige muligheter. 
Desverre tillater ikke stua min denne lange digge rosa rekken!

Det er som neglelakk som Montana modulene...PINK!


For en fargeskala. Montana kan leveres 50 farger. Man må bare finne noe man liker!



Solide saker og fargerik design. 
Tivoli stolen kan brukes inne og ute!



3 kommentarer:

  1. Kjempefine farger :) Rosa er kult i små doser, og jeg liker den spesielt på blomster med grønne blad/stilker:)

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet, hvilket merke er den? :-)

    SvarSlett
  3. Hei! Kjempegøy å lese bloggen din! Det er veldig inspirerende det du gjør, både interiørmessig men også på det personlige plan :) Ønsker deg masse lykke til på veien :)

    Lurer litt på den tapeten du har skrevet om her - hva heter den? Utrolig fin, fine farger og fint mønster!!

    SvarSlett