torsdag 26. april 2012

Stas med Bergens tidende på besøk! Les BT Fredag




Kaffe, kos og en god konversasjon har det vært i stua. 
Sammen med journalist og fotograf fra Bergens Tidende!! 
En lengre lunch med fantastisk hyggelig mennesker og mat fra Rosendals nye bakeri "Peder Baker". 
Saken som kommer i BT fredag 27 april handler om huset jeg har kjøpt i Rosendal, oppussingen, livet her og ikke minst grunnen til at jeg faktisk valgte å flytte fra Oslo etter 18 travle og innholdsrike år. 

Det blir litt mer enn bare en rosenrød og dekorativ interiørreportasje denne gangen, 

For livet har ikke vært helt rosenrødt...før nå. 

Signe







Da det ble kaldt i hus dro fotografen i gang med saga og ordna ved til peisen!
Fotografen har også flyttet fra byen til bygda. 



Et par av bildene et tatt av fotografen Vegar Valde, takk! 

8 kommentarer:

  1. Så artig! Gler meg til å lese! Ser jammen ut som dei tok i eit tak òg..:-)
    Følger bloggen din, og syns det er så koseleg å sjå kor fint du får det!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så gøy da :o)
    Eg brukte faktisk mesteparten av forrige fredagskveld te å lesa i denna nye bloggen din. Så spennande og modig valg du har tatt.

    Nå bur du jo faktisk ikkje så langt vekke fra meg heller. Har du tenkt på å komme te Retromarkedet i Haugesund 19. mai? Retro og redesign, midt i blinken for deg sku eg tru :o)

    SvarSlett
  3. Gler meg :-)

    Og ingen kan leve livet fullt ut, der alt berre er rosenraudt...men du veit at det som ikkje tar livet av deg, gjer deg sterkare <3 og da e heilt sant.

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  4. Glede meg til å lesa og ikkje minst se meir bilder fra einebustad nr 129

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig det er stas! Gleder meg til å lese mer om deg på søndag og jeg vil gjerne kommer tilbake til din kult blogg.

    Klem,
    Vicky
    ny følger

    SvarSlett
  6. Artig! Må nesten kjøpe avisa jeg da.. :-) Ha en fin dag i morgen! :-)

    SvarSlett
  7. Det ser altså ut som om du får det helt fantastisk!! Gleder meg til å lese reportasjen :)

    SvarSlett
  8. så fint!
    du får det lekkert!

    aner jeg fargesortering i montanahyllene..? ;)

    SvarSlett