onsdag 1. februar 2012

Vinnerne er kåret, GRATULERER








jeg må bare takke for alle kommentarer og lykke ønskninger med nybloggen! 
Stor stas at dere vil følge med. Herlig. 
Tar riktignok alt av oppussing på en gang, men tror ikke jeg angrer på det i lengden. 

Vinnerne er som dere ser! Gratluerer begge to. 
Premeien, som er 2 sett Kähler tekanne og kopper, blir sendt i posten til dere. 
Derfor trenger jeg adressene deres. 
Send dette til meg i en email
signe@synligdeko.no

Til dere andre, igjen tuuuusen takk for deltagelsen. 
Det blir flere sjanser!

Signe



5 kommentarer:

  1. Wao!!!! Nå ble jeg både sjokkert og helt i ekstase, tenk at jeg vant. Hurra hurra hurra. Jeg er jo så glad i mano!! You made my day!!! Takk og takk!!

    SvarSlett
  2. Sååå kjekt!
    No ser eg at både eg og Henriette (me har bloggen ilag) har vore med på give awayen, men det er vel litt vanskelig å finne ut av kven av oss det er som vann :)

    Men me klarer fint å dele dene gåva i to også!
    No blir det tea-party i næraste framtid ;)

    Ha ein strålande dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til vinnerne! :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til heødige vinnere:)

    SvarSlett
  5. nå har jeg sendt mail med adresse, så bare gi beskjed hvis den ikke skulle komme frem - så prøver jeg på nytt. klem hilde som fortsatt er i ekstase!!!

    SvarSlett