mandag 6. februar 2012

En dag på kontoret



Mitt kommende kontor. Fint ikke sant?? Skal bli iallefall.
Rommet er sørvendt. Masse deilig daglys til å pirre kreativiteten!

Nok et rom dekket av tapetlag og belegg. 
Under belegget er et lakkert og gulnet furugulv. Den skal dekkes over. Ikke av maling!
Har en kul idee med rommet som innebærer ny linoleum, matte murvegger og gråtoner. 
Piet Hein skrivepulten og Hicut stolen fra Kartell er med på lasset fra mitt nåværende kontor. Men det gjenstår å se om ikke det blir en omfattende ommøblering. 

Dette er så spennende. 

Kledd for anledningen, Signe







Litervis med maling er på plass i de lekreste fargene inspirert av retroårene.
Matt grå, lilla, grå-blå, gult og en dus og deilig grønntone. 
Gleder meg til malingen! Men først må alle flatene renskes og klargjøres for en omgang med malerrullen. 
Supersmarte maledresser i tynn stoff dras rett over klærne. Fant disse på Beckers. Genialt. 
Klar for sjauing!




2 kommentarer:

  1. Ojoj dette ser spennende ut! Gleder meg til å se resultatet :) *♥*

    SvarSlett
  2. Oj, spanande!! Gler meg til å sjå resultatet til slutt. Her klør vi i fingarne til å flytte, vi og. Har så store planar for det nye huset, men veit at eg må roe meg litt, bare litt!

    Lykke til videre! Klem frå Solveig

    SvarSlett