onsdag 22. februar 2012

Et bitte lite toalett









Huset har et bitte lite bad. 1,5 kvm. 
Her må jeg ha no skikkelig kult. 
Rommet males i mørk blå. Falt for en farge fra Beckers. 
En dør med rund vindu fra Swedoor settes inn. 
En vegg tapetseres med en dette utrolige spreke mønsteret fra Borge. 
Gulvet får runde matte retro fliser i ulike blåtoner fra Modena. 
En dyp rød lampe med gulldekor, kjøpt på en marked i Los Angeles, 
tenkte jeg kunne pryde rommet. 
Er den ikke råkul?

Hva synes dere om utvalget?  En smakebit og min inspirasjon ser dere jo her!

Gleder meg til å vise bilder når det er ferdig!!

Signe








Prøvemal ditt eget rom på Beckers.no og se hvordan farge forandrer rommet. 
Ps. Husk å ha i betraktning om rommet er nord, sør, ost eller vestvendt. 
Samt hvilken lyskilde som brukes i rommet. 
Det spiller en stor rolle! Se her

4 kommentarer:

  1. På eit lite do kan ein slå seg laus. Kjempestilig! Kor lenge har du planlagt romma? Du brukar veldig kort tid på å pusse opp og må vel derfor ha ein god plan. Kvinnherad er vel ikkje staden for dei store impulskjøpa..eller?

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Spennande og sprekt fargevalg, gledar meg til å sjå resultatet!!!
    Lykke til vidare med arbeidet :o)

    SvarSlett
  3. Så flotte farger og materialer du har valgt. Skal akkurat pusse opp en slik do selv om det er ganske spennende med slike små rom. Lykke til med oppussingen :)

    SvarSlett
  4. Så kult! Stilig at du tør å være sprek med fargevalgene. En fryd å følge med :)

    SvarSlett