mandag 20. februar 2012

Lampe og strå inspirasjon




Arbeid pågår i alle rom i einebustaden. Det er et ordnet kaos. 
Det kommer til å bli så bra. Alle materialer, maling, gulvdekke etc er bestillt. Nå trenger jeg litt interiørinspirasjon. Lamper! Det må jeg ha. Northern Lighting har lenge vært en av mine favoritter. 
Og valget av lamper blir nok nettop det. 
Det er så mye lekker som passer inn i huset. 
Oslo lampen, den er en selvfølge. Da får jeg litt storbyfølelse i Rosendal. 
Sammen med bl.a Biri stråtapet i spisestuen 
blir det en herlig miks av 50 tall og nyere design. 
Det KLØR i fingrene!!

Signe




Berg i plexi er et gammel design satt i produksjon. 













2 kommentarer:

  1. Lamper er bare så GØY!!!
    Øverst på min ønskeliste over "kjøpte" står hengelampen Mhy fra Muuto, den ser akkurat ut som håret til lille Mhy i Mummidalen:)
    Lykke til videre, Signe.
    Beate

    SvarSlett
  2. Elsker lamper men lampebudsjettet er sjelden høyt så det ender stort sett med Ikea eller bruktfunn. Men den oslolampen som du sier er bare så lekker at jeg lurer på om å finne en egen post i budsjettet:-)

    SvarSlett