lørdag 11. februar 2012

Kork, kos, kaos og kreativitet






Under den første riveperioden bodde jeg i selve huset. 
Dette gikk før det ble kaos i ALLE rom. 

En herlig Rosendøling med navn Marian kom innom 
med en flaskerødvin og ønsket velkommen til bygda. 
Det er koselig det!!
Men da flasken skulle åpnes, en lørdagskveld etter en dag med slegga, ble jeg helt matt. 
Ingen korketrekker å oppdrive. Typisk!
***
Er man kreativ, så er man kreativ. I dette tilfellet også. 
***
Løsningen, som dere ser, funket fint. 
Vin i glasset ble det. Og helt uten kork!
Yeh.

God helg!

Signe



6 kommentarer:

  1. Det er jo i slike tilfeller man skjønner at man kommer til å overleve - lenge....:) Leve kreativiteten:)) Klem

    SvarSlett
  2. flasken var brukbar uten vin også, ser jeg. Fint!

    eva

    SvarSlett
  3. hehe ikke verst måte å åpne flasken på du=) Ha en fin kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  4. Hehe, dette skal jeg huske på til en gang jeg er `i nøden`!;)
    Koselig med omtenksomme naboer da - den neste gaven burder kanskje være en vinopptrekker...?;)
    God søndag!
    klem

    SvarSlett
  5. Hahaha! Ja, eg tenkte ikkje så langt då, at du ikkje hadde vinopptrekkjar! Men rådlaus er du ikkje, det har eg forstått. Vi skal nok kosa oss meir med vin vi, når du berre er blitt heilt innflytta ROSENDELING!

    Klem. Marian

    SvarSlett