Velkommen inn!
Idag er det ikke akkurat en varm velkomst i huset.
En gammel inngangsdør trekker fra alle kanter.
En skikkelig dør må til.
En fin dør.
En inspirerende velkomst.
Gangen i seg selv har lite lys, kun et lite vindu fra trappeoppgangen.
Derfor er det ønskeøig med en dør har har litt glass som slipper lyset inn.
Jeg har latt meg inspirere av Swedoor og deres store utvalg.
Disse dørene har jeg plukket ut som kandidater.
Hva synes dere?
Personlig må jeg si jeg trekker mot den med tallene på.
Åpen for deres meninger!
Knock knock....Signe
Digits
Lotus
Nile
Luna stor
Orchid
Charmed
Sånn ser gangen og døra ut idag.
Så dere skjønner nok at denne døra må ta kvelden.....
Supert med kommentarer fra dere!






