tirsdag 4. mars 2014

Favoritt farger




Gult og blått. 
Varme. Glød. Himmel. Hav.

Elsker disse fargene, så jeg samlet sammen bilder fra rundtom i huset. 

Fargene går igjen. 
I tapeten, en gammel korsstings pute, fliser, tallerkner, kjøkkenfronter, blomster. 

Må ha det!

Signe





Papirtapet fra Borge design Hanna Werning.
Stråtapet lengre oppe er fra Biri tapet.



Melamineservice fra Pantone Universe. Føres av pausedesign.no




Contrast termokrus fra Royal Copenhagen. 


Lampen Bell er fra Northern Lighting.

3 kommentarer:

  1. Så koselig det var her:-) Ta en titt hos meg også, vel.

    SvarSlett
  2. I have no positions in any stocks replica wathces mentioned, and no plans to initiate any positions within the next 72 hours. I wrote this gucci replica article myself, and it expresses my own opinions. I am not receiving compensation for it (other than from Seeking Alpha). I have no business relationship with any company chanel replica whose stock is mentioned in this article. (More.)

    SvarSlett
  3. Eeeeeelsker retrostil! Sånn jeg kaller "bestemor-stil". Har selv heklede veggtepper på veggen, og servis, interiør osv. som bare er arv etter div. besteforeldre. Ville opprinnelig ha et gammelt hus fra 60-tallet eller eldre og beholde så mye som mulig. Folk trodde jeg var gal da jeg gikk på gjenbruksbutikk og kjøpte boksåpner og andre kjøkkendingser. Normalt her det :) *ja, er klar over at innlegget er 1 år gammelt hehe*. Du imponerer!

    SvarSlett