tirsdag 16. april 2013

Eeeendelig! Kjøkken før og etter








ENDELIG. 
Kjøkkenet er helt ferdig. 
Et originalt kjøkken fra 1954 var og sjarmerende skulle bevares, 
men det måtte justeringer og oppdateringer til. 
Sjarmerende var ikke godt nok. 
Det måtte bli praktisk, romslig og renslig. 
Kjøkkenavdelingen på Byggmakker Brobekk hjalp til med tegninger og forslag til løsninger.
Gammel innredning og skeive vegger skulle dekkes med ny innredning. 
Kjøkkenfronter, belysning, benekplate, vaskekum, blandebatteri m.m.
Det skulle bli en miks. 
Moderne og retro. 
Det var utfordrende og moro å løse dette.
Takk Guro!
Sammen med moderne hvitevarer fra Whirlpool, nymalte vegger og skapfronter
med Beckers maling og fliser fra Modena ble resultatet meget bra. 
Synes jeg. Hva synes du? Les mer om kjøkkent her
Signe







6 kommentarer:

  1. Det ble utrolig bra! Jeg har så sansen for å ta i bruk det gamle med ny vri! Hilsen Stilleben

    SvarSlett
  2. Det ble suverentfint og koselig,med moderne twist over det:)
    fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Milde moses! Dette må være mitt drømmekjøkken. Elsker måten du har ivaretatt den gamle innredningen og kombinert den med mer moderne moduler. For ikke å snakke om den vakre gulfargen på skapene :-) Vidunderlig vakker! Kreative deg som hadde blikk for en slik løsning. Gikk rett i hjerterota på en bruktmøbel-fanatist som meg. Klem fra Beate

    SvarSlett
  4. Så fantastisk koselig det ble! Vekker mange minner. Vi hadde slikt kjøkken bare med oransje dører da jeg var liten. Pluss at i huset jeg bodde i som student var det slikt kjøkken. Skikkelig sjarmerende!
    Så fin blogg du har! Deg vil jeg følge videre.

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet ditt er helt fantastico. Jeg vil skamløst herme en del og lurer veldig på fargekodene på gulvet ditt?

    SvarSlett
  6. We are getting a late start to actually getting this written this morning, due to some computer issues hermes outlet, so we can actually report some economic numbers to readers for once. Personal Spending came in under the consensus with the number being a big 0%. Personal Income rose 0.2% which was above the replica rolex consensus of 0.1%. The PCE Prices - Core came in at 0.1% which was below the 0.2% consensus number. So nothing to rock the ship, but we still have the Chicago PMI (Consensus 53.0) and the Michigan Sentiment replica handbags - Final (Consensus 74.1) due out today.

    SvarSlett