onsdag 21. november 2012

Smykkestyr


Jeg henger smykker på knagger og spiker både her og der...
Sorterer de i farger. 
Henger de på plass. 

Er det bare meg? 

Dekorativt. 
Ordning og reda!

Ha en fortsatt fin høst!

Signe




Et mere systematisert smykkeholder er denne lekre saken i plexi. 
Blomstene kan flyttes fritt. 
På selve blomsten fester man øredobber og ringer. 
Dere kan jo se selv!
Fra Onmii
Ps. Ser prisen er satt ned! Det er jo hyggelig :-)



PS: 
Alle bilder er tatt av den superflinke fotografen 
Sjekk bloggen hennes for MASSE inspirasjon!
Klikk på navnet hennes. 


2 kommentarer:

  1. Masse flotte bilder... :) smykkene henger dekorativt på eit stooort smykkestativ her :) bare synd de aldri kommer i bruk... *glemmer helt ut at d finnes smykker når jeg kler meg*

    Har du forresten stylet noen blomster etter kurset??? :) jeg tenkte å prøve men... ting tar tid :) Har malt vegg, lakket stoler og diy prosjekt denne uka... :) d er jo så gøy!

    Hilsen Diana... bobla... hehe.. som nå er tilbake på gamle bloggen... my dream, bobla var bare midlertidig mens my dream ble fikset (ble ødelagt da blogspot fornya seg tidligere i år)

    SvarSlett
  2. Mine ligger stort sett i en skuff i toalettkommoden. Men ønsker meg iblant et Onmii-brett slit at de fineste kunne hengt fremme.
    Fin lampe forresten. Den har vi også, elsker et den både er superfunskjonell og stilig. God design!

    SvarSlett