fredag 5. oktober 2012

Smartpanel Trend inspirert fra husets interiør



Smartpanel trend. 
Hørt om det? 
Slette panelvegger som er ferdigmalte. 
Monteres på stendere eller eksisterende vegger. 
En enkel og prisgunstig måte å fornye eller sette opp vegger. 

I Sommer lanserte RBI Interiør nye farger på deres Smartpanel.
Jeg var så heldig å få lov til å finne farger for dem og lage 3 kolleksjoner. 

***
Flere av fargene er hentet fra rommene og interiøret i huset. 
Alt fra tapeter, interiørdetaljer, møbler og maling. 
Samtidig har jeg latt meg inspirere av hav, himmel, fjell og natur. 

Fint ikke sant? 

Min favoritt er Gentle green. 
Fargen har jeg i gangen!

God helg!

Signe




For mere info trykk HER





6 kommentarer:

  1. Og hvem fører disse? Vi bygger ut huset her i omvikedalen så trenger vegger... Vil ikke ha struktur :)
    Lur smartpanel....

    SvarSlett
    Svar
    1. Diana: Din nærmeste forhandler finner du her: http://www.smartpanel.no/conten/map/forhandlere_smartpanel.html
      Har de ikke platene inne så kan de helt sikkert bestille til deg :)

      Slett
  2. Heisann, er det fargekode på disse, så jeg kan få blandet farger, hvor som helst? Er byggmakker og coop byggmix her jeg bor. Masse hilsner fra Anne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Anne: Ønsker du å bestille Smartpanel Trend så kan Byggmakker hjelpe deg med det. Fargekodene er enn så lenge eksklusivt for platene. :)

      Slett
  3. Diana: Din nærmeste forhandler finner du her: http://www.smartpanel.no/conten/map/forhandlere_smartpanel.html
    Har de ikke platene inne så kan de helt sikkert bestille til deg :)

    SvarSlett
  4. Anne: Ønsker du å bestille Smartpanel Trend så kan Byggmakker hjelpe deg med det. Fargekodene er enn så lenge eksklusivt for platene. :)

    SvarSlett