onsdag 29. august 2012

Lamper på badet.



Hjelp...Alt tar tid. Og jeg er verken elektriker eller snekker (nei jeg ER ikke det) ...
og derfor tar ting tid. Det er mye å forholde seg til når msn pusser opp: 
leveringstider, feilleveringer, montering, bestilling av håndverkere, ferie etc...

Sånn går no dagan.

Badet mangler speil og lamper. 

Hva skal man velge? 

Trykk på ordene for å finne ut mer!

......Vegglamper, taklamper, bordlamper? 

Lamper fant jeg på nett; hos Designbelysning
Kjempeutvalg til hjemmet. 
Innelamper og hagebelysning 

Vasken på badet er rundt. 
Og døren fra Jeldwen ( tidligere Swedoor) har et rundt vindu.
Derforn spiller jeg videre på det runde temaet. 

Og tror da dette blir bra?
Begge er i hvitt frosted glass. 

Signe





2 kommentarer:

  1. så flotte lamper :)
    fin onsdag ønskes deg, har skal jeg ut å klippe gresset og ordne i hagen i dag.
    Det er jo SOL :)
    LYKKE!

    Henriette

    SvarSlett
  2. Lamper til badet er så vanskelig å finne.
    Har vært innom Designbelysning også, men klarer ikke å
    finne DEN jeg vil ha...

    Jeg liker godt kuleformen.
    Kunne tenkt meg noen som henger ned som to pendler foran et megaspeil. Men så var det denne våtromsnormen og elektrikkere da vet du...

    Fin fin hælg! :)
    Siw

    SvarSlett