lørdag 9. juni 2012

And the winners are.....






Vinnerne er trukket. 
Det ble en frokost med noen blingser, papirlapper, saks, penn og pus. 
Her ligger vi ikke på latsiden! 
Selv om bildene kan tyde på noe annet. 
TAKK; til alle som deltok og for alle grunner til at nettopp du ville 
vinne denne snertne støvsugeren fra OBH Nordica, men alle kan ikke vinne. Desverre. 
OG takk til alle mannfolka som var med denne gangen. Det liker vi!

De heldige som ble trekt ut er: 

Rosa: Med fargestifter tell ved Lene fra Toten
og 
Lime: Marits hagekos...ved Marit. 

Gratulerer!! 
Send med deres adresser og telefonnr på signe@synligdeko.no

Ha en finfin lørdag! Alle sammen. 

Solskinnshilsen 

Signe& Murre

5 kommentarer:

  1. Så gøy! Juhuu! Nå skal det bli gøy å støvsuge *ler* :)

    SvarSlett
  2. Wow er det sant ,jeg har ønsket meg en sånn lenge trallala ,
    å så kul farge da.

    Tusen takk jeg sender deg en mail.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  3. Grattis til de heldige!
    Og skjønneste Murre - og Signe!;)
    Skjønner godt at Murre har forandret livet ditt til det bedre! Kan si det samme om Leonløven min, en trofast og god venn som gir plenty med underholdning!;)
    GOD HELG til dere to!
    klem fra meg og Leon:):)

    SvarSlett
  4. Heia Signe og Murre!:)

    Gratulerer så mykje til dei heldige vinnarane!

    Å du. Det øverste bilde av deg og Murre er berre SÅ super nydeligt altso,rett sommar nostalgisk motiv!

    Eg vil ønske dokker to en super fin søndag!

    PS! Idag/kveld starter gutta å paddle kajakk frå Bergen,og heim til Fjørtoft.350 nautiske km.....puh!
    Om du har tid så kan du sjekke bloggen til dei.
    Tøffinger ivertfall!:)

    http://heimimedvind.blogspot.no/

    Ja å du går for ho interiørdamen i kajakk inne i Rosendal:)
    Ove snakker om deg!:) Artigt!

    Sjåast snart da!

    Klem-
    -Randi-

    SvarSlett